Liczba osób aktywnie korzystających z sieci w Polsce zbliża się do 30 milionów. Ilu spośród nich to przyszli klienci Twojej firmy? Aby się o tym przekonać, musisz dać poznać się użytkownikom internetu! Jeśli prowadzisz biznes i chcesz docierać do nowych odbiorców, skutecznie promując przy tym swoją markę, pozycjonowanie stron jest właśnie dla Ciebie. Sprawdź, jakie zapewnia korzyści i zobacz, gdzie szukać agencji, która przeprowadzi dla Ciebie skuteczną kampanię.

Czym jest SEO, czyli pozycjonowanie stron internetowych?

Poprzez SEO określa się optymalizację serwisu www, czyli czynności prowadzące do osiągnięcia przez witrynę wysokiej pozycji w rankingu. Wyniki wyszukiwania układane są w kolejności od strony, która najbardziej odpowiada wytycznym firmy Google, do tej, która tym standardom sprosta w najmniejszym stopniu. Czynniki rankingowe, decydujące o pozycji Twojej strony w wynikach wyszukiwania to m.in.:

• popularność fraz i słów kluczowych,

• dotychczasowa historia domeny,

• konkurencyjność branży, w której działasz,

• elementy technicznej optymalizacji serwisu,

• unikalny, angażujący i nasycony frazami content,

• umiejętnie zbudowany, silny profil linkowy strony.

To oczywiście tylko niektóre, znane ekspertom od pozycjonowania stron aspekty, bez których walka o czołowe pozycje w wynikach wyszukiwania jest w praktyce niemożliwa.

Jakie korzyści dają działania SEO oprócz wysokich pozycji w Google?

Zalet pozycjonowania jest mnóstwo. Ta główna to oczywiście zwiększenie popularności serwisu poprzez jego awans na jedną z topowych pozycji w Google. Jednak pozycjonowanie stron to także dodatkowe korzyści biznesowe i wizerunkowe, takie jak dotarcie do osób realnie zainteresowanych ofertą firmy, wzrost liczby konwersji, budowa silnej marki online oraz jej pozytywnego, eksperckiego wizerunku. Poza tym SEO jest znacznie tańsze niż reklama w mediach tradycyjnych: radiu, prasie czy telewizji, często charakteryzując się dużo wyższą skutecznością.

Jak wybrać agencję SEO?

Jeśli chcesz zlecić pozycjonowanie strony internetowej, postaw na specjalistów z wieloletnim doświadczeniem. Zyskasz wówczas pewność, że witryna znajduje się pod opieką fachowców, którzy swoje działania opierają na analizie twardych danych, stosując najlepsze narzędzia. Mówić wprost – jeśli poszukujesz ekspertów od SEO, zgłoś się do nas. Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia jednej z najlepszych i największych agencji interaktywnych i zacznij sprzedawać więcej.